کد خبر: ۶۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
سرپرست فدراسیون پزشکی اعلام کرد:

فعالیت‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا تعطیل شد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین وضعیت فعالیت های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کووید ۱۹ را تشریح کرد و در مورد سرنوشت باشگاه های ورزشی توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهرزاد خلیلیان در مورد آخرین وضعیت فعالیت های ورزشی در استان های مختلف کشور و به ویژه استان های با وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان و البته در چند استان دیگر به شکل های متفاوت مثل خوزستان، هرمزگان، ‌فارس، چهارمحال و بختیاری و کلانشهر تهران یکسری از ورزشگاه‌ها بسته می‌شوند.

وی ادامه داد: مجددا اخبار خوبی از سطح کشور نداریم و مهم ترین دلیل آن عدم حفظ فاصله اجتماعی است و خواهش می کنیم از جامعه ورزش که به مجاهدان سلامت کمک کنند تا بتوانیم از این برهه زمانی عبور کنیم.

فعالیت‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا تعطیل شد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به این که استخرهای سرپوشیده در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان قطعا تعطیل است و در برخی شهرها مجددا باشگاه هایی که از قبل اعلام کرده بودیم نظیر رشته های برخوردی همچون کاراته، کشتی، کنگ فو و...همچنان تعطیل است و امیدواریم طی هفته های آتی بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

خلیلیان با بیان ای نکه بخشنامه ای در مورد باشگاه های ورزشی به دست فدراسیون پزشکی نرسیده است، گفت: باشگاه هایی که می توانند دقیق فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا به چنین نقطه ای نرسیم، در عین حال در شهرهای با وضعیت قرمز و هشدار بالا از طریق شورای تامین اقدام شده است و همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی با همراهی همکاران دانشگاه نظارت می کنند.

وی افزود: بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور و در مورد بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ تیرماه سال جاری بوده است اما همچنان شرایط نامناسب است و شاید شاهد تمدید این مسئله باشیم و باید اعلام کنیم که بخشنامه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به دست ما نرسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین