کد خبر: ۶۶۰۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

شروع طوفانی فرناندس در یونایتد

هافبک پرتغالی منچستریونایتد در ۱۰ دیدار نخست خود در تاریخ لیگ برتر بر روی ۱۳ گل تاثیر مستقیم داشته است که این یک رکورد در تاریخ رقابتهاست.
شروع طوفانی فرناندس در یونایتد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ساکرنت، در آخرین دیدار از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که منچستریونایتد توانست در ادامه روند رو به رشد خود با ۳ گل برابر ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشایر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

از زمانی که برونو فرناندس به منچستریونایتد پیوسته است، این بازیکن توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یونایتد نیز در لیگ برتر بدون شکست بوده است. این بازیکن در بازی برابر ویلا گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در دهمین بازی خود در این رقابتها روی ۱۳ گل تاثیر مستقیم داشته است که شامل ۷ گل و ۶ پاس گل بوده است.

در تاریخ لیگ برتر تنها میک کوئین بوده است که چنین عملکردی را در ۱۰ بازی نخست خود داشته است تا فرناندس خود را به عنوان یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر تیمش اثبات کند.

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است باید در هفته بعدی رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار ساوتهمپتون برود و برتری در این دیدار می تواند شانس یونایتد را براس کسب سهمیه لیگ قهرمانان تا حد زیادی افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین