کد خبر: ۶۶۰۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کدام سهام ها امروز بیشترین و کم ترین رشد را تجربه کردند؟

سهامداران شرکت‌های لیزینگ رایان سایپا، صنایع شیمیایی سینا و گروه صنعتی بوتان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌های پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و کشت و صنعت دشت خرمدره هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۲هزار و ۳۴۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۴۱هزار و ۲۹۶واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۹میلیارد و ۵۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۶هزار و یک میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۶۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ رایان سایپا، صنایع شیمیایی سینا و گروه صنعتی بوتان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های داروسازی فارابی، کارخانجات تولید شیشه رازی و قند اصفهان نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

کدام سهام ها امروز بیشترین و کم ترین رشد را تجربه کردند؟

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/04/21

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۴۳۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۹۲۳میلیارد تومان در ۷۶۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و کشت و صنعت دشت خرمدره افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های پخش البرز، دامداری تلیسه نمونه و صنایع غذایی مینو شرق هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین