کد خبر: ۶۶۰۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

توماس باخ: لغو کامل المپیک خیلی آسان‌تر از تعویق بازی‌ها بود

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) می‌گوید که لغو کامل بازی‌های المپیک توکیو خیلی آسان‌تر از تعویق بازی‌ها به سال ۲۰۲۱ بود.
توماس باخ: لغو کامل المپیک خیلی آسان‌تر از تعویق بازی‌ها بود
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از SID، توماس باخ درباره تعویق بازی‌های المپیک، گفت: لغو بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا می توانست برای IOC آسان تر باشد، اما ما برای این در کمیته بین المللی المپیک هستیم تا بازی ها را سر و سامان دهیم، نه این که آنها را لغو کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما باید ببینیم که آیا می توانیم در برنامه جامع پیشرفت هایی ایجاد کنیم ، یا در خدمات ارائه شده به شرکت کنندگان در زمینه حمل و نقل پیشرفتی ایجاد کنیم یا خیر. بحران نشان داده است که ما در ورزش و جامعه نیاز به همبستگی بیشتری داریم. امیدوارم که این امر به همکاری بهتر بین فدراسیون های بین المللی و سازمان دهندگان اصلی رویداد منجر شود.

المپیک سال آینده قرار است بین ۲۳ ژوئیه و ۸ آگوست برگزار شود اما این نگرانی ها وجود دارد که همه گیری ویروس کرونا به میزان قابل توجهی کاهش نیابد.

برخی گفته‌اند که باید واکسنی ایجاد شود تا بازی‌ها با خیال راحت پیش برود در حالی که در یک نظرسنجی در ماه جاری مشخص شد که ۷۷ درصد از ژاپنی‌ها معتقدند که المپیک ۲۰۲۰ "سال آینده" برگزار نمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین