کد خبر: ۶۶۰۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

کدخدایی: رهبری منشور همکاری قوای سه‌گانه را ترسیم کردند

سخنگوی شورای نگهبان نوشت: رهبری در دیدار با نمایندگان، منشور حل مشکلات کشور از طریق همکاری قوای سه گانه را ترسیم کردند.
کدخدایی: رهبری منشور همکاری قوای سه‌گانه را ترسیم کردند
آفتاب‌‌نیوز :

«عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان عصر یکشنبه در حساب توییتری خود نوشت: رهبری در دیدار با نمایندگان، منشور حل مشکلات کشور از طریق همکاری قوای سه گانه را ترسیم کردند.

وی افزود: سه عنصر پرهیز از حاشیه سازی، معیشت مردم و اصلاح روند قانونگذاری به همراه همدلی و هماهنگی مقامات، مولفه‌های اصلی نقشه راه آینده کشور است که از مجلسی قوی، انقلابی و جوان بر می‌آید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح روز - یکشنبه - در ارتباط تصویری با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، مجلس یازدهم را «مظهر امید و انتظار مردم» خواندند و با استناد به «بنیه قوی و ظرفیت‌های مادی کشور» و «توانایی‌هایی معنوی و ایمانی ملت» تأکید کردند: اطمینان داریم همه مشکلات موجود قابل حل است و مجلس باید با اولویت‌بندی مسائل، پرهیز از حاشیه‌سازی و نیز کار مخلصانه برای مردم در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس بگذارد.

رهبر انقلاب اسلامی سپس توصیه هایی را خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم بیان کردند.

«نیت الهی و خالص»، «کار برای مردم» و «پرهیز از جو زدگی» اولین توصیه حضرت آیت الله خامنه ای به نمایندگان مجلس بود.
توصیه دیگر رهبر انقلاب مربوط به «سوگند نمایندگان» بود که گفتند: سوگندی که نمایندگان در آغاز به کار مجلس ادا می کنند، یک سوگند شرعی است و بر اساس آن باید به صورت جدی پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای در سومین توصیه، «توجه به مسائل کلیدی و اصلی کشور و پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها و اولویت دادن به مسائل فرعی» را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: در شرایط کنونی، در موضوع اقتصاد، مسائل اصلی کشور عبارتند از «تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، و عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
این آقا تو هر زمینه ای اخیرا اظهار نظر میکنه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین