کد خبر: ۶۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

استانداری قزوین: 83 درصد از کارکنان یک شعبه بانکی کرونا گرفتند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۳ درصد از کارکنان یکی از شعبات بانکی این استان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی به بیماری کرونا مبتلا شدند و بانک نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
استانداری قزوین: 83 درصد از کارکنان یک شعبه بانکی کرونا گرفتند
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شعبه بانکی دارای ۶ نفر پرسنل بود که پنج نفر آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و تا اطلاع بعدی هرگونه ارایه خدمات بانکی در این شعبه ممنوع شد.

وی اضافه کرد: بر اساس بازرسی‌ها و نظارت‌های به عمل آمده، برخی از بانک‌های سطح استان قزوین اصول بهداشتی در مواجهه با بیماری کرونا را رعایت نمی‌کنند و متاسفانه اهتمامی به مسئله پیشگیری ندارند.

حبیبی تاکید کرد: بانک‌ها و شهرداری‌ها به علت مراجعه عدیده ارباب رجوع بیشتر از سایر دستگاه‌های اجرایی در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند که لازم است تمامی پرسنل، مشتریان و ارباب رجوع‌ها از ماسک استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین به تذکرات و توصیه‌های فراوان مسؤولان استان قزوین به رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم همه تاکیدات در خصوص توجه اصول بهداشتی، اما رعایت نشدن برخی نکات در بانک‌ها برای کارکنان و مردم نگرانی ایجاد کرده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با این ویروس منحوس فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که باید مورد توجه جدی آحاد جامعه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین