کد خبر: ۶۶۰۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

آیا دکل های مخابراتی ضرر دارند؟

مدیر مرکز مخابرات منطقه کرمان در خصوص آسیب رسان بودن و زیان بار بودن دکل‌های تلفن همراه و مخابراتی در سطح شهر گفت: دکل‌های تلفن همراه تحت استانداردهای خاصی هستند که سازمان بهداشت جهانی آنها را تایید کرده و تاکنون هیچگونه ضرر خاصی ناشی از وجود این نوع دکل ها اثبات نشده است.
آیا دکل های مخابراتی ضرر دارند؟
آفتاب‌‌نیوز :

"سید رهام حسینی" امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران درباره ارائه خدمات مخابراتی گفت: به دلیل وسعت بالای شهر کرمان برخی از محلات مناطق مختلف شهر فاصله زیادی تا منطقه مخابراتی دارند اما خوشبختانه برای انتقال خطوط محدودیتی وجود ندارد و جابجایی خطوط سریعا انجام می‌شود و در صورت امکان جابجایی، ظرف کمتر از یک هفته این فرایند انجام می‌شود.

مدیر مرکز مخابرات منطقه کرمان با اشاره به سرقت کابل‌های خطوط تلفن در برخی نقاط شهر کرمان عنوان کرد: متاسفانه سرقت‌ کابل های تلفن روند افزایشی پیدا کرده و در این شرایط که مردم به شدت به اینترنت و فناوری اطلاعات نیاز دارند، سرقت کابل‌ها صدمات جبران ناپذیری هم به شرکت مخابرات و هم به مردم می‌زند و در بحث سرقت‌ها حتی تا ۱۰ بار کابل کشی نیز صورت گرفته که متاسفانه باز شاهد سرقت بوده ایم که در این راستا انتظار داریم مردم نیز همکاری کنند و موارد و افراد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

وی از هزینه‌های سرسام آور کابل کشی تلفن ثابت سخن به میان آورد و افزود: تامین کابل در این شرایط تحریمی بسیار سخت است اما متاسفانه سارق‌ها متعدد هستند و وقتی که تحویل مراجع قضایی می‌شوند نیز به دلیل آنکه برخورد قضایی لازم با آنها نمی‌شود، دوباره دست به سرقت کابل ها می زنند.

اسکندری در خصوص آسیب رسان بودن و زیان بار بودن دکل‌های تلفن همراه نصب شده در سطح شهر گفت: دکل‌های تلفن همراه تحت استانداردهای خاصی هستند که سازمان بهداشت جهانی آنها را تایید کرده و تاکنون هیچگونه ضرر خاصی از سوی این دکل ها اثبات نشده است.

وی درباره وضعیت پوشش اینترنت در کرمان نیز عنوان کرد: به‌طور متوسط وضعیت خدمات رسانی اینترنت استان کرمان در مناطق شهری شرایط یکسانی دارد اما شبکه کابل مسی باتوجه به بعد مسافت، کیفیت‌های مختلفی ارایه می‌دهد که مشترکانی که نارضایتی دارند می‌توانند با سامانه ۲۰۲۰ تماس بگیرند و تا جایی که امکان دارد، مشکل آنها را رفع خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین