کد خبر: ۶۶۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

جنایت در نیمه شب/ جنازه زن جوان را به آتش کشیدند

ساعت حدود ۳ بامداد روز گذشته، کارگری که مشغول انجام امور محوله از سوی کارفرمایش بود ناگهان با دیدن آتشی که در زمین‌های کشاورزی انتهای خیابان طبرسی ۵۶ شعله ور بود،دست از کار کشید و به طرف شعله‌های آتش حرکت کرد.
جنایت در نیمه شب/ جنازه زن جوان را به آتش کشیدند
آفتاب‌‌نیوز :

او مردی را دید که در حال آتش زدن چیزی در زمین‌های خالی است به طوری که حتی شعله‌های آتش به اطراف گسترش می‌یافت و خار و خاشاک آن محل را نیزمی سوزاند.

این کارگر که به ماجرا مشکوک شده بود بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت تا از گسترش آتش جلوگیری شود این در حالی بود که مرد مرموز هم پس از سوختن کامل آن چه به آتش کشیده بود در تاریکی شب ناپدید شد.

وقتی آتش نشانان از ایستگاه ۸ طبرسی، آژیرکشان به محل رسیدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند ناگهان پیکر سوخته انسانی را دیدند که کفش هایش نیمه سوخته باقی مانده بود. دقایقی بعد تحقیقات با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

بازپرس شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی از هویت مقتول با کفش‌های زرشکی دارند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین