کد خبر: ۶۶۱۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

آغاز مجدد قرنطینه در هند با رسیدن تعداد کرونایی‌ها به عدد ۹۴۰ هزار نفر

گسترش افسار گسیخته ویروس کرونا در هند ادامه دارد و طبق آمارهای رسمی تعداد مبتلایان به این ویروس در هند به ۹۴۰ هزار نفر رسیده است.
آغاز مجدد قرنطینه در هند با رسیدن تعداد کرونایی‌ها به عدد ۹۴۰ هزار نفر
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از هندوستان تایمز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند با افزایش قابل ملاحظه به 940 هزار نفر رسیده است.

با نزدیک شدن آمار تعداد بیماران هندی به یک میلیون نفر نگرانی های در این کشور به شدت افزایش پیدا کرده و دولت نیز مجبور شده قرنطینه اجباری را در نقاطی که تعداد کرونایی ها در آن زیاد بوده مجددا آغاز کند.

تاکنون 24 هزار و 309 نفر در هند بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و 320 هزار نفر نیز در بیمارستان ها تحت مداوا قرار دارند.

به صدا درآمدن زنگ خطر در ایالت های مختلف هند باعث شروع مجددا قرنطینه در بسیاری از ایالت ها شده است.

مسئولین ایالت اترا پرادش در این خصوص اعلام کردند: قرنطینه کامل در سراسر این ایالت از روز جمعه آغاز می شود و حداقل تا روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

با این حال دولت هند تاکید کرده است: آغاز مجدد قرنطینه در ایالت های پر خطر نوعی عقب نشینی مقابل کرونا نیست و اقدام علیه این ویروس شدت خواهد یافت.

وضعیت در ایالت مهاراشترا نیز به شدت بحرانی گزارش شده و تمام نقاط این ایالت غربی هند در وضعیت پر خطر هستند.

دولت دهلی نو از بیم فشار مشکلات اقتصادی و بی کاری مردم حاضر به شروع سراسری قرنطینه در تمام کشور نشده است و حتی رفت و آمد سرویس های حمله و نقل برون شهری در این کشور انجام خواهد شد.

هند ابتدا تلاش داشت با استفاده از قرنطینه سراسری مانع گسترش بیماری کرونا شود ولی فشار مشکلات اقتصادی مانع این اتفاق شد. هند اینک سومین کشور پر خطر کرونایی جهان محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین