کد خبر: ۶۶۱۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

اعضای باند سارقان خودروهای اروندی در خوزستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با شناسایی و دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان خودروهای اروندی ، ۱۰ خودروی شاسی بلند پلاک اروندی کشف و ضبط شد.
اعضای باند سارقان خودروهای اروندی در خوزستان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودروی شاسی بلند اروندی سرقتی گفت: این سارقان به عنف که طی ماه‌های اخیر در کلانشهر اهواز تشکیل باند داده بودند، با تلاش پلیس آگاهی استان و با کار اطلاعاتی مستمر شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند با اجرای تصادفات ساختگی و صوری خودروهای پلاک اروندی مدل بالا و گران قیمت را مجبور به توقف و سپس خود اقدام به سرقت خودرو می‌کردند و یک مالخر نیز در استان تهران این خودروها را خریداری و پس از تبدیل پلاک اروندی آن‌ها به پلاک ملی با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: خودروهای اروندی کشف شده با همکاری دستگاه قضایی به زودی پس از روال اداری به مالباختگان تحویل داده خواهند شد.

وی تصریح کرد : موضوع تبدیل پلاک اروندی به پلاک ملی به جدیت در حال بررسی است و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، عاملان جعل پلاک خودروها به زودی شناسایی و دستگیر شوند.
پیش از این نیز در روز یکشنبه ۲۲ تیرماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ عضو اصلی باند سارقان به عنف خودروهای اروندی در اهواز خبر داده بود .

به گفته سردار عباس زاده از ۱۰ خوردی سرقتی اروندی چهار دستگاه تحویل مال باختگان شده و ۶ خودروی دیگر به روی تحویل داده خواهند شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین