کد خبر: ۶۶۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

تهرانی‌ها نسبت به پارسال ۱۰ درصد بیشتر آب مصرف کردند

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون تهرانی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد آب بیشتر مصرف کردند.
تهرانی‌ها نسبت به پارسال ۱۰ درصد بیشتر آب مصرف کردند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به صورت میانگین مصرف آب در تهران از سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب در روز بیشتر است.

وی افزود: در روز سه شنبه ۲۴ تیر شهروندان سه میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آب مصرف کردند که این آمار نسبت به روز مدت مشابه سال گذشته که حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب بوده است رشد ۷.۱ درصدی را نشان می دهد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: مصرف آب در روزهای ۲۳ و ۲۲ تیر به ترتیب سه میلیون و ۹۵۰ هزار متر مکعب و سه میلیون و ۶۸۹ هزار متر مکعب به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در روزهای اوج مصرف هستیم گفت: ظرفیت تصفیه خانه های استان محدود است و درصدد هستیم تا با افزایش این ظرفیت، نیاز آبی مردم را فراهم کنیم.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: با بهره برداری از تصفیه خانه ششم در اوایل تیرماه امسال سه هزار لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب تهران اضافه می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از خط ماملو در آبرسانی به مردم در جنوب استان تهران گفت: این خط به کیفیت و کمیت آب تهران در حوزه اسلامشهر و نسیم شهر کمک می کند.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: همچنین با انتقال آب سد ماملو به شهرستان پیشوا که با هزینه‌ای‌ بیش از ۳۰ میلیارد تومان انجام شد، ۶۰ حلقه چاه از مدار خارج شد.

وی از شهروندان تهرانی درخواست کرد: با قرار گرفتن در فصل گرما، ضمن رعایت مسائل بهداشتی، با نصب سایه بان بر روی کلرهای آبی به کاهش مصرف آب کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین