کد خبر: ۶۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

مهار آتش در کارخانه لنج‌سازی بوشهر پس از ۵ ساعت

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در کارخانه شناور‌سازی بوشهر گفت: پس از تلاش ۵ ساعته با همکاری نیروهای آتش‌نشانی دستگاه‌های مختلف، حریق مهار و خاموش شد.
آفتاب‌‌نیوز :

جهانگیر دهقانی در اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساعت 13 امروز در کارخانه لنج‌سازی بوشهر اظهار داشت: در پی وقوع این حریق علاوه بر ماشین‌های آتش نشانی شهرداری بوشهر همه ادارات اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی، با امکانات و تجهیزات خود برای اطفاء حریق به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این کارخانه 13 فروند لنج در حال ساخت بود گفت: 7 فروند شناور آن در آتش سوخت و برای پیشگیری از سرایت آتش به دیگر شناورها اقدامات لازم انجام شد.

مهار آتش در کارخانه لنج‌سازی بوشهر پس از ۵ ساعت

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر جنس لنج‌هارا از مواد فایبرگلاس دانست و بیان کرد: با توجه به آتش‌زا بودن جنس لنج‌ها و شدت وزش باد، سبب شعله‌ور شدن آتش، و با تلاش 5 ساعته خوشبختانه کنترل و اطفاء شد.

جهانگیر دهقانی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید افزود:علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی و هم اکنون عملیات خنک‎سازی و جداسازی شناورها در محدوده کارخانه با تلاش نیروهای امدادرسان در حال انجام است.

وی از خدمات و همکاری شهرداری، بنادر و دریانوردی، فرودگاه، نیروگاه اتمی، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، راهداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در اطفاء حریق قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین