کد خبر: ۶۶۱۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

تصویب بازگشایی آخرین مرزهای تجاری ایران و عراق توسط دولت عراق

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب بازگشایی آخرین مرزهای تجاری ایران و عراق توسط دولت این کشور خبر داد و گفت: کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق به ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور، بازگشایی مرزهای تجاری شیب عراق( چزابه) و منذریه( خسروی قصرشیرین) را تصویب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: پس از کاهش موج اول شیوع ویروس کرونا، مرزهای تجاری ایران و عراق توسط دولت‌های دو کشور به تدریج بازگشایی شد و سرانجام با تصویب بازگشایی مرزهای شیب- چزابه و منذریه - خسروی توسط دولت عراق، کلیه مرزهای تجاری میان دو کشور بازگشایی و روند تجارت میان ایران و عراق تحت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی دو طرف در آینده نزدیک به روند عادی خود برخواهد گشت.

وی افزود: عراق یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران محسوب می‌شود و با توجه به منافع مشترک دو طرف از محل تجارت دوجانبه، انتظار می‌رود تجارت میان دو کشور در ماه‌های آینده روند روبه رشد خود را با سرعت بیشتری طی کرده و به شرایط قبل از شیوع ویروس کرونا برگردد.

تصویب بازگشایی آخرین مرزهای تجاری ایران و عراق توسط دولت عراق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
الا وقتشه كه عراقي ها بريزن تو ايران و از بي ارزشي پول ايران حداكثر بهره ببرن . از گوجه فرنگي و سيب زميني بگير تا الي ماشاا........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین