کد خبر: ۶۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

ذبح قربانی با نیت رفع بلای کرونا در گناوه انجام شد

ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان(عج) و مردم ایران اسلامی و رفع بیماری کرونا و دفع بلیات و آفات در قالب رزمایش مواسات طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه در گناوه انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در حاشیه این برنامه  اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، در مرحله نخست این طرح با همکاری خیرین و مردم سراسر کشور، استان بوشهر و شهرستان گناوه اقدامات و کمک‌های خوبی به نیازمندان صورت گرفت.

امام جمعه گناوه افزود: در راستای لبیک به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نهضت تعاون و احسان و تاکید نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) و مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین رفع بیماری کرونا و دفع بلیات و آفات در قالب دومین رزمایش ستاد قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه با همکاری دفاتر ائمه جمعه سراسر استان و کمیته امداد و حمایت خیرین در استان اجرا شد.

ذبح قربانی با نیت رفع بلای کرونا در گناوه انجام شد

وی گفت: شهرستان گناوه مانند همیشه برای اجرای این رزمایش انسان دوستانه و خیرخواهانه اعلام آمدگی کرد و برنامه ذبح قربانی شهرستان طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه انجام شد.

وی یادآور شد: گوشت‌های قربانی شده پس از بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی در میان خانوارهای نیازمند، مستمندان و آسیب دیدگان در ایام کرونا توزیع می‌شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: نهضت تعاون و احسان در این شهرستان آغازشده و بسته‌های حمایتی در حال آماده سازی و توزیع بین نیازمندان و مستمندان است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تقدیر از مردم و خیرین گناوه که همواره در کارهای خیر پیشگام هستند، گفت: نیکوکاران و خیرین و مردم مؤمن شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر و انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی هیچگاه هموطنان و همشهریان نیازمند را در این تنگناهای اقتصادی فراموش نکردند که قابل تقدیر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین