کد خبر: ۶۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

نسخه جدید «آرزوهای بزرگ» اثر «کیکه ستین»؛ بارسا می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

سرمربی تحت فشار باشگاه بارسلونا معتقد است که با وجود پایان نه چندان خوشایند لالیگا برای تیم تحت هدایتش، آبی اناری‌ها هنوز ابزار لازم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان در اختیار دارند.
نسخه جدید «آرزوهای بزرگ» اثر «کیکه ستین»؛ بارسا می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا پنجشنبه شب و با شکست ۲ بر یک برابر اوساسونا، جام لالیگا را به رئال مادرید تقدیم کرد؛ موضوعی که به انتقاد تند «لیونل مسی» منجر شد؛ کسی که معتقد است آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هیچ امیدی برای صعود ندارند.

شاگردان «کیکه ستین» یکشنبه شب دیدار نهایی خود را در لالیگا برابر آلاوز برگزار خواهند کرد و سپس هشتم آگوست در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید در نیوکمپ پذیرای ناپولی باشند.

در صورت صعود از این مرحله، آنها به تورنمنت جمع و جوری که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) آن را «فینال هشت» خوانده است، راه خواهند یافت؛ تورنمنتی که به طور تک بازی در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

در این بین، ستین اظهار داشت: حق با مسی است؛ اگر همان‌قدر که در برخی از بازی‌ها بد بازی کرده‌ایم، بازی کنیم، هیچ موفقیت و جامی به دست نخواهیم آورد اما لحظات خوبی هم داشتیم.

وی افزود: موضوع مهم این است که همه ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم و باید یاد بگیریم که تیمی قابل اطمینان باشیم. اگر مثل پیروزی چهار بر یک برابر ویارئال بازی کنیم، شک ندارم که لیگ قهرمانان را فتح خواهیم کرد.

ستین همچنین با رد گمانه زنی‌ها در خصوص انتقاد مسی از وی زمانی که مرد آرژانتینی روند تیم را از آغاز ژانویه مورد انتقاد قرار داده بود، گفت: به هیچ وجه این‌طور نیست. همه ما در برخی مواقع خاص حرف‌هایی می‌زنیم که ممکن است اشتباه برداشت شود. حرف‌هایی از این دست در زمان ناراحتی طبیعی است و زیاد آن را بزرگ نمی‌کنم.

سرمربی بارسا ادامه داد: تیم آن‌طور که باید و شاید بازی نکرده است و باید کمی استراحت کنیم؛ ذهن خود را رها کرده و به تیمی که باید باشیم، تبدیل شویم.

ستین روز گذشته (جمعه) با «جوزپ ماریا بارتومئو» دیدار کرد و در خصوص این ملاقات نیز تاکید کرد: چنین جلساتی طبیعی است؛ همگی در مورد پیشرفت تیم دغدغه داریم و جلسه نیز به همین دلیل برگزار شد تا با خوش‌بینی برای آینده مهیا شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین