کد خبر: ۶۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۰

دولت: تک‌تک نامه‌های مردمی رسیدگی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مركز رسیدگی به شكایات نهاد ریاست جمهوری گفت: نامه‌هایی كه به ریاست جمهوری از سوی مردم می‌رسد، جلوه‌های زیبای سفرهای استانی در دور اول و نشانه عشق و دلبستگی مردم به مسوولان به ویژه دولت نهم است كه این مساله به خوبی در متن نامه‌ها ملاحظه می‌شود.

غرقی در نشست مطبوعاتی جهت تشریح سفرهای استانی رییس‌جمهور با بیان اینكه « با دقت و جدیت رسیدگی به نامه‌ها را دنبال می‌كنیم»، گفت: گزارشات رسیدگی به نامه‌های مردمی به صورت مرتب به آقای سعیدلو و رییس‌جمهور تقدیم می‌شود.

وی افزود: در سال جاری هیات‌هایی را به طور مرتب به استان‌ها می‌فرستادیم تا پیگیر نامه‌های مردم باشند. هر سه ماه نیز نیروهای بازرسی را به استان‌ها می‌فرستیم و تقریبا هر هفته نیز یك سفر استانی داریم تا پیگیر نامه‌ها باشیم.

غرقی ادامه داد: امروز در نظام اجرایی همه به این باور رسیده‌اند كه باید رسیدگی به نامه‌های مردمی به صورت جدی پیگیری شود. ما تك تك نامه‌ها را رسیدگی می‌كنیم و به طور كلی یك ارزیابی از همه استان‌ها داریم.

رییس مركز رسیدگی به شكایات نهاد ریاست جمهوری با بیان اینكه «رسیدگی به نامه‌های سفرهای استانی پس از سال 86 به پایان نرسیده است»، گفت: هنوز پیگیر نامه‌ها هستیم و در دور دوم سفرها نیز كار خود را از روز شنبه آغاز كرده ‌یم و آماده‌ایم طرح‌ها و شكایات و نظرهای مردم را در استان هدف دریافت كنیم و برای این مساله نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین