کد خبر: ۶۶۲۳۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
جادوگر به فکر مهاجرت نیست

پشت پرده سفر علی کریمی به کانادا

این روزها شایعات زیادی در خصوص علی کریمی مطرح می‌شود که یکی از این شایعات مهاجرت ستاره سابق فوتبال ایران به کاناداست. رد چند پیشنهاد لیگ برتری نیز به این شایعات دامن زده اما پرس‌وجوی ما از اطرافیان او نشان می‌دهد که 8 محبوب سرخ‌ها فعلا برنامه‌ای برای مهاجرت ندارد. اما اوج گرفتن شایعه مهاجرت کریمی از کجا آغاز شد؟!
آفتاب‌‌نیوز :

همه چیز از پست کریمی در صفحه اینستاگرامش آغاز شد؛ جایی که او با انتشار عکسی از داخل هواپیما نوشت: «گاهی نباش، خودت را بردار و برو و کمی دورتر از این قافله بایست.»

بعد از انتشار این پست بود که خیلی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از سفر کریمی به کانادا خبر دادند اما بعد از چند ساعت مشخص شد که سفری در کار نبوده و جادوگر فوتبال ایران همچنان در تهران است.

پشت پرده سفر علی کریمی به کانادا

بعد از این اتفاقات مالک شهرخودرو مدعی شد که این باشگاه قبل از سهراب بختیاری‌زاده با علی کریمی مذاکراتی داشته اما او به پیشنهاد تیم مشهدی پاسخ منفی داده است. انتشار این خبر به شایعه مهاجرت کریمی دامن زد اما مهاجرت به کانادا دلیل پاسخ منفی کریمی به شهرخودرویی‌ها نبود.

در واقع این‌که علی کریمی بعد از جدایی از سپیدرود به چند پیشنهاد لیگ برتری پاسخ منفی داده به خاطر این است که او قصد دارد یک سفر کوتاه به کانادا برای دیدار با خانواده داشته باشد و این سفر به هیچ عنوان به معنای مهاجرتش نیست.

در این روزها خیلی‌ها می‌گویند کریمی هم مثل دایی قصد دارد از فوتبال فاصله بگیرد اما برخلاف این ادعا شماره 8 محبوب سرخ‌ها برای حضور در لیگ بیستم برنامه‌های ویژه‌ای دارد و حتی مذاکراتی هم با چند تیم لیگ برتری داشته تا بعد از اتمام لیگ نوزدهم با یکی از تیم‌های لیگ برتری به فوتبال ایران برگردد.

به این ترتیب اگر در چند روز آینده خبر سفر کریمی به کانادا را شنیدید تعجب نکنید اما مطمئن باشید این سفر کوتاه و صرفا برای دیدار با خانواده خواهد بود و بعد از اتمام این سفر کریمی مجددا در قامت مربی به فوتبال ایران برمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
محسن مکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
2
سلام خواهشا بیخود شایعات پخش نکنید علی آقا ب تازگی سفیر برند باشگاه آرشا کلاب شده هیج جایی هم نمیره خیالتون راحت
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
0
خوب حال میکنن خداییش. خدا شانس بده این صنعت فوتبال خیلیا رو از خاک بلند کرد.....
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
ببینین اگه کسی خانواده شو میفرسته کانادا یا هرجای دیگه ای فرقی نمیکنه خودش میره یا نه...چون معنی چنین کاری اینه که ترجیح میده کسایی که دوستشون داره ایران نباشن!خب نتیجه منطقی چنین چیزی اینه که مردمه کشورشو دوست نداره و دیگه ایرانی نیست حالا خودش ایران باشه یا نباشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین