کد خبر: ۶۶۲۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

کیم کارداشیان، کانیه وست را تهدید کرد؛ یا انصراف از انتخابات یا طلاق!

گفته شده که کیم کارداشیان از کانیه وست خواسته یا فورا از کارزار انتخاباتی کناره‌گیری کند و یا در غیر این صورت او درخواست طلاق خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :

گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از برگزاری اولین گردهمایی نامعمول کانیه وست، همسر کیم کارداشیان در جمع هواداران‌اش برای تبلیغات انتخاباتی، کیم شرطی را برای کانیه تعیین کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ گفته شده که کیم کارداشیان از او خواسته یا فورا از کارزار انتخاباتی کناره‌گیری کند و یا در غیر این صورت او درخواست طلاق خواهد داد.

کیم کارداشیان، کانیه وست را تهدید کرد؛ یا انصراف از انتخابات یا طلاق!

روزنامه بریتانیایی "سان" به نقل از منابع آگاه در این باره می‌نویسد: "کیم کارداشیان به شدت از کانیه وست به دلیل اشک ریختن او در جمع طرفداران‌اش و اظهارات‌اش درباره نورث، دختر ۷ ساله‌شان و موضوع تصمیم برای سقط جنین آزرده‌خاطر شده است".

این منبع گفته که کیم و خواهرش از رفتار و اظهارات کانیه وست، رپر امریکایی وحشت زده شده‌اند. آنان گفته‌اند علاوه بر محتوای اظهارات او، بدون ماسک بودن کانیه و ارتباط نزدیک او با هواداران‌اش بدون رعایت فاصله اجتماعی نیز آنان را عصبانی کرده‌ است. کیم کارداشیان خواستار قرنطینه دو هفته‌ای کانیه شده و اجازه دیدار فرزندان‌شان با او را نمی‌دهد.

اخیرا کانیه وست در جمع هواداران‌اش در جنوب کارولینا گفته بود که والدین‌اش تصمیم به سقط او داشته‌اند.

وست زمانی که در مورد سقط جنین صحبت می‌کرد به گریه افتاد و گفت که پدرش می‌خواسته او را سقط کند و می‌توانست کانیه وستی نباشد، چون پدرم خیلی سرش شلوغ بود.

وست افزوده بود: "خودم تقریبا داشتم دخترم را می‌کشتم. حتی اگر همسرم (کیم کارداشیان) بعد از شنیدن این سخنرانی بخواهد از من طلاق بگیرد باید بگویم که این او بود که دخترمان "نورث" را به این دنیا آورد با وجود اینکه من نمی‌خواستم".

کانیه وست گفت با وجود این معتقد است که سقط جنین باید قانونی باشد و باید از مادرانی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند حمایت مالی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
7
به ما چه؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین