کد خبر: ۶۶۲۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

بولتون: ترامپ و بایدن هیچ کدام برای اسرائیل خوب نیستند

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا گفت، هر آنکه نگران خاورمیانه است باید نگران پیروزی دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری باشد.
بولتون: ترامپ و بایدن هیچ کدام برای اسرائیل خوب نیستند
آفتاب‌‌نیوز :

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل گفت، تصمیم ترامپ به خروج از توافق هسته‌ای ۲۰۱۸ برای مخاطبان داخلی بود و برای همین است که اسرائیل باید درباره آنچه ممکن است در دوره دوم بالقوه که او دیگر برای ریاست جمهوری تلاش نمی‌کند، نگران باشد.

بولتون گفت: ترامپ بیشتر با سیاست داخلی آمریکا تحریک شد و برای همین است که اگر مشخص شود که او پیروز دوباره انتخابات در نوامبر است، نمی‌دانیم که او بعد از رهایی از قید و بند انتخابات چه کاری انجام خواهد داد. برای همین است که می‌گویم هر آنکه نگران خاورمیانه است، باید درباره آنچه در دور دوم ریاست او رخ می‌دهد، نگران شود.

جان بولتون در پاسخ به اینکه آیا انتخاب دوباره ترامپ برای ریاست جمهوری برای اسرائیل سودمند است یا آن را به خطر می‌اندازد، گفت به اعتقاد او نه ترامپ و نه جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر برای اسرائیل خوب نیستند.

مشاور امنیت ملی دولت ترامپ گفت: به اعتقاد من چند ماه آتی فرصتی بهینه‌ای برای اسرائیل است تا در راستای منافع امنیتی خودش عمل کند. امکان اینکه ترامپ پیش از نوامبر از انتخابات آمریکا فاصله بگیرد، صفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین