کد خبر: ۶۶۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۵

احضار رئیس تحقیق و تفحص از قوه قضائیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی فراکسیون حزب‌الله با انتقاد از قرائت نشدن تحقیق و تفحص از قوه قضائیه گفت:‌ قوه قضائیه برای حسن کامران رئیس این هیأت احضاریه فرستاده است. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی عسگری نماینده مشهد در مجلس با اظهار تأسف از تحویل پرونده تحقیق و تفحص از قوه قضائیه به این قوه گفت: قبل از آن که این تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس قرائت شود و مجلس به صورت قاطع پیگیر آن باشد،‌ متأسفانه این تحقیق و تفحص تحویل قوه قضائیه شد و این قوه هم ایرادهایی را بر این تحقیق و تفحص وارد کرده است. 

وی تأکید کرد: نتیجه تحقیق و تفحص از قوه قضائیه در حال فراموشی است چرا که مسئولین قوه قضائیه علیه هیأت تحقیق و تفحص مدعی هستند و برای شخص آقای کامران رئیس این هیأت احضاریه‌ای فرستاده شد. 

سخنگوی فراکسیون حزب‌الله مجلس گفت: آقای کامران به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص مطالبی را از قوه قضائیه نوشته که نباید می‌نوشت و اینکه نتیجه و علت احضارش چه شده و اینکه آیا ایشان در دادگاه حاضر شده یا خیر باید از خود ایشان سؤال کرد. 

عسگری با بیان اینکه در حال حاضر تحقیق و تفحص از دستگاه‌ها یک روال بسیار مناسبی را پیدا کرد، اظهار داشت: اطلاعات تحقیق و تفحص‌ها قبل از آنکه در صحن علنی مجلس قرائت شود، در بیرون درج می‌شود. همچنین به جای تشکر از هیأت و رؤسای تحقیق و تفحص، این افراد تحت فشار قرار می‌گیرند که نمونه بارز آن تحقیق و تفحص از قوه قضائیه است.
وی تصریح کرد:‌ از آنجا که اینجانب از نتیجه تحقیق و تفحص از قوه قضائیه مطلع بودم به رغم اصرار دوستان عضو این هیأت تحقیق و تفحص نشدم. 

عسگری گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس مدارک و مستندات زیادی در اختیار آقایان قرار داد که علاقمند بودیم تا به ما پاسخگو می‌بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین