کد خبر: ۶۶۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
در گرمای طاقت فرسای تابستان

بی‌آبی داد اهالی «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد/ معترضان جاده پلدختر- خرم آباد را مسدود کردند

بی آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان، داد اهالی روستاهای «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد تا مردم در اعتراض به این مسئله برای ساعاتی جاده پلدختر- خرم‌آباد را مسدود کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

روز چهارشنبه اهالی روستای «چم شهران» و «چم کبود» در اعتراض به قطعی آب آشامیدنی، جاده پلدختر- خرم آباد را مسدود کردند.

زهرا عزیزی دهیار روستای چم شهران اظهار داشت: مشکل بی آبی در گرمای ۵۰ درجه اهالی روستای «چم شهران» و «چم کبود» بخش معمولان با ۶۸ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت را به مشقت انداخته و کلافه کرده، این در حالی است که آنها با کولرهای آبی منازل خود را خنک می‌کنند.

بی‌آبی داد اهالی «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد/ معترضان جاده پلدختر- خرم آباد را مسدود کردند

وی افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به این روستاها حدود ۲ سال پیش از سوی اداره آب و فاضلاب پلدختر از شهر معمولان آغاز و تا امامزاده محمد که حدود ۲ کیلومتر است، ادامه پیدا کرد.

اعتراض مجموعه راهداری پروژه آبرسانی به «چم شهران» را متوقف کرده است

دهیار روستای چم شهران معمولان گفت: متأسفانه این پروژه که از کنار جاده پلدختر- خرم آباد می‌گذرد، پس از اعتراض اداره راهداری، متوقف و تجهیزات آن جمع آوری شد.

عزیزی افزود: فشار بی‌آبی با وجود گرمای هوا باعث شد تا مردم داد خود را از طریق تجمع، اعتراض و انسداد جاده پلدختر- خرم آباد به گوش مسئولان برسانند. پس از یک ساعت و نیم با حضور امام جمعه، مسئولان بخشداری معمولان، نیروی انتظامی و مسئولان اداره‌های راهداری و آب و فاضلاب شهرستان پلدختر، مردم به آرامش دعوت و پس از قول مساعد مسئولان برای پیگیری رفع بی آبی در روستاها مردم به خانه‌های خود بازگشتند و جاده بازگشایی شد.

لوله کشی آب آشامیدنی روستای چم شهران در بستر رودخانه نیاز به ترمیم و اصلاح شبکه دارد

فرماندار پلدختر نیز در این رابطه گفت: لوله کشی آب آشامیدنی روستای چم شهران در بستر رودخانه نیاز به ترمیم و اصلاح شبکه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در آینده دارد و این اصلاح سازی در حال انجام است.

حسن رضائیان اظهار داشت: با توجه به اینکه سازه بتنی این پروژه در منطقه گاوزرده به جاده چسبیده و بستر جاده در جریان سیل سال گذشته قطع شده برای جلوگیری از قطع آب اهالی روستا و ایجاد خلل در آبرسانی به روستا در اتفاقات مشابه در آینده نیاز به اصلاح و کار کارشناسی دارد. از این رو در چگونگی رفع نقص و اصلاح کارشناسی خط لوله اختلاف نظری بین راهداری و آب و فاضلاب بود که برطرف شده است.

مشکل مردم طی هفته آینده رفع می‌شود

فرماندار پلدختر گفت: پروژه آبرسانی به روستای چم شهران، بیش از هفت کیلومتر است که عملیات اجرایی بیش از چهار کیلومتر آن انجام و حدود سه کیلومتر باقی مانده که پس از اصلاح بستر رودخانه طی هفته آینده برطرف و مشکل رفع می‌شود.

رضائیان قطعی ۱۶ ماهه آب در روستای چم شهران را تکذیب کرد و افزود: آب آشامیدنی روستای چم شهران قطع نبوده بلکه با افت فشار مواجه شده و در صورت قطعی آب نیز با تانکر سیار به اهالی آبرسانی می‌شود.

وی یادآور شد: این موضوع باعث شد اهالی روستا اقدام به انسداد جاده ترانزیتی پلدختر- خرم آباد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
4
خجالت اوره.امارات داره برنامه ریزی میکنه برای زندگی در مریخ و ما هنوز اب خوردن نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین