کد خبر: ۶۶۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
در اطلاعیه‌ای سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

جزئیات افزایش روزهای برگزاری آزمون‌های سراسری و کارشناسی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای افزایش روزهای برگزاری آزمون‌های سراسری و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روز پنجشنبه سازمان سنجش کشور آمده است؛ ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان، به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری احتمال انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۴ روز کرده است.

بر این اساس برنامه زمانی برای هر یک از گروههای آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به این ترتیب اعلام شده است؛ گروه آزمایشی هنر- صبح چهارشنبه ۹۹/۰۵/۲۹ ، گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی - صبح پنجشنبه ۹۹/۰۵/۳۰ ، گروه آزمایشی علوم تجربی - صبح جمعه ۹۹/۰۵/۳۱ وگروه آزمایشی زبان – صبح شنبه ۱۳۹۹/۶/۱.

جزئیات افزایش روزهای برگزاری آزمون‌های سراسری و کارشناسی ارشد

در این اطلاعیه از داوطلبان تقاضا شده با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۹۹/۰۵/۲۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

افزایش روزهای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از دو به سه روز

همچنین در اطلاعیه جداگانه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است که این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده برای ارتقای ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنیه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) کرده است، به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل شده است.

بر اساس این اطلاعیه از داوطلبان تقاضا شده با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد، فریب نخورید فعالیت موسسات غیرقانونی به اسم دانشگاه پیام نور در سطح شهر باعث شد تا این دانشگاه اعلام کند با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و داوطلبان نباید فریب خورند. شعارسال: فعالیت موسسات غیرقانونی به اسم دانشگاه پیام نور در سطح شهر باعث شد تا این دانشگاه اعلام کند با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و داوطلبان نباید فریب خورند. دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه‌های گوناگون خبر از فعالیت برخی موسسات غیرمجاز به اسم این دانشگاه را در سطح کشور داده است. این موسسات که بدون مجوز قانونی از سوی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم هم اکنون در کشور فعالیت می‌کنند متاسفانه با راهکار‌های مختلف قصد فریب دانشجویان و داوطلبان کنکور را دارند و به اسم دانشگاه پیام نور اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعطای گواهینامه تحصیلی معتبر در مقابل دریافت شهریه سنگین، کرده‌اند. امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره این موسسسات غیرمجاز بیان کرد: این دانشگاه با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و تبلیغات این موسسات کاذب و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه پیام نور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است. بهروز اظهار داشت: طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از سوی سازمان سنجش در آبان ماه ۹۸ با منابع مشخص و هزینه ثبت نام زیر یکصد هزار تومان برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: موسساتی مانند چاوش، جامع برسام، سیمیا، خوارزمی، دانش پژوهان، فراگیر دات نت و ... هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند و به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام از اعتبار موسسات و مجوز‌های آن‌ها مطلع شوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین