کد خبر: ۶۶۲۸۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

واکش حریرچی به فوت بالای ۲۰۰ کرونایی در هر روز / کرونا دلیل ۲۰ درصد مرگ‌های کشور شد

معاون کل وزیر بهداشت گفت: هم‌اکنون بالغ ‌بر ۲۰ درصد موارد مرگ در کشور را شیوع کرونا شامل می‌شود که پیش‌ از این تمام بیماری‌های عفونی کمتر از ۲۰ درصد در فوت افراد اثرگذار بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج حریرچی صبح امروز سوم مرداد ماه در نشست ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی با اشاره به لزوم زندگی همراه با کرونا اظهار کرد: حداقل یکسال زمان تا کشف واکسن این بیماری زمان نیاز است و باید بتوانیم تا زمان این اتفاق، ابتلای مردم به حداقل برسد و به تأخیر بیفتد.

وی سیاست تأخیر در ابتلا و کشف واکسن را سیاست‌های اصلی جهانی در مقابله با کرونا دانست و گفت: ۱۵۰ هزار گروه در جهان به دنبال کشف واکسن کرونا هستند و باید بدانیم سالیان طولانی است که بیماری‌هایی همچون ایدز و مالاریا واکسنی برای آن کشف نشده است.

واکش حریرچی به فوت بالای ۲۰۰ کرونایی در هر روز / کرونا دلیل ۲۰ درصد مرگ‌های کشور شد

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: کرونا از جمله ویروس‌های پیچیده‌ای است که اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و تمام شئون زندگی را تحت تأثیر قرار داده است.

حریرچی فوت بالای ۲۰۰ نفر روزانه بر اثر کرونا را آماری بسیار بالا دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون بالغ ‌بر ۲۰ درصد موارد مرگ در کشور را شیوع کرونا شامل می‌شود که پیش ‌از این تمام بیماری‌های عفونی کمتر از ۲۰ درصد در فوت افراد اثرگذار بودند.

وی افراد شهید شده در جنگ تحمیلی را روزانه بالغ‌بر ۶۰ نفر بیان کرد و با مقایسه با فوت‌شدگان کرونا گفت: این آمار باید همگان را موردتوجه قرار دهد و نسبت به شیوع این بیماری ملاحظه کرد.

معاون کل وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم تغییر در رفتارهای اجتماعی افزود: اقتصاد و معیشت مردم در کشور باید برقرار باشد و مهم‌ترین هدف نیز در کنار این موضوع حفظ جان و سلامت مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
فقط تو همین یه امار با امریکا رقابت داریم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
دست گل آقای حریرچی و صدا و سیمای مکرم! است که در ابتدای بیماری آن را ساده انگاری کرده و باعث فراگیری گسترده آن شدند یادمان نمی رود که به عنوان مثال گفتند که فقط بیماران ماسک بزنند و دیگر شهروندان لازم نیست!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین