کد خبر: ۶۶۲۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹
برای دومین بار در کمتر از ۲۰ روز؛

چوپان آرادانی در برخورد با قطار جان باخت

 مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) ضمن تائید خبر برخورد مرگبار قطار با عابر پیاده، گفت: در حادثه برخورد قطار مسافربری کرج-مشهد متاسفانه یک چوپان بومی اهل آرادان درگذشت.
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز بیست روز از حادثه برخورد مرگبار یک زن ۲۸ ساله با قطار در گرمسار نمی‌گذرد که حادثه‌ای مشابه شامگاه جمعه در محدوده بین شهرستان‌های گرمسار و آرادان رقم خورد.

حادثه برخورد قطار با عابر پیاده در آرادان همزمان با شامگاه جمعه سوم مرداد ماه ۹۹ نیروهای امدادی و انتظامی را به منطقه امامزاده علی اکبر (ع) این شهرستان رهنمون کرد.

چوپان آرادانی در برخورد با قطار جان باخت

این در حالی است که پانزدهم تیرماه نیز یک حادثه مشابه در نزدیکی همین منطقه و در حوزه استحفاظی گرمسار رقم خورد که به مرگ یک زن جوان ۲۸ ساله انجامید.

فرشاد زادخور ضمن بیان اینکه قطار مسافری شماره ۴۸۶ کرج-مشهد در محدوده شهرستان آرادان استان سمنان برخورد مرگباری با یک عابر پیاده داشته است، بیان کرد: این عابر پیاده چوپان بومی منطقه بود که در حال چرای گوسفندان متأسفانه با قطار برخورد و جان باخته است.  این حادثه ساعت ۱۸:۳۵ عصر جمعه رخ داد و چهار رأس گوسفند نیز در این حادثه تلف شدند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) گفت: قطار مسافری در ساعت ۱۹:۱۵ پس از انجام تشریفات قانونی از محل به سمت مقصد حرکت کرد. علت دقیق حادثه پس از بررسی‌های تکمیلی اعلام می‌شود.

۲۰ روز پیش نیز برخورد مرگبار قطار با زن ۲۸ ساله در گرمسار جان این بانو را گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین