کد خبر: ۶۶۳۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

دستگیری سارق حرفه ای با ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با ۲۱ فقره سرقت خبر داد و گفت: دستگیری مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.
دستگیری سارق حرفه ای با ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دوست علی جلیلیان اظهار کرد: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی و مراجعه آنان به کلانتری، مشخص شد که وقوع سرقت در محدوده کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در مدت اخیر افزایش یافته است و پس از بررسی موضوع، افزایش گشت های انتظامی هدفمند افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که سارق یا سارقان به سراغ موتورسیکلت های فاقد قفل و ضریب ایمنی کمتری می روند، افزود: گشت زنی های انتطامی ادامه داشت تا اینکه در 31 تیرماه تیم عملیاتی کلانتری حین گشت زنی در حوالی خیابان "نازی آباد" به راکب یک موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک شدند.

سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: گشت انتظامی دستور توقف موتورسیکلت را صادر ولی راکب به محض مشاهده مأموران به سرعت خود افزوده و سعی کرده با سوء استفاده از تردد خودروهای شهری خود را در ترافیک شهر پنهان و متواری شود.

سرکلانتر هفتم پایتخت ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران کلانتری موفق شدند، وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری "نازی آباد" انتقال دهند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش از این نیز به همین جرم ۳ مرتبه روانه زندان شده است، اضافه کرد: متهم ۲۷ ساله به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت های فاقد قفل اعتراف کرده است.

این مقام پلیسی اظهار کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی و شناسایی مالخران موتورسیکلت های سرقتی در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین