کد خبر: ۶۶۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سعادتمند:

طلب شفر به ۶۰۰ هزار دلار رسیده است/ می‌خواهیم بی‌واسطه با استراماچونی مذاکره کنیم

مدیرعامل استقلال می‌گوید قرار است با سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت نشستی برگزار کند تا بتواند درباره مطالبات او مذاکرات لازم را انجام دهد.
طلب شفر به ۶۰۰ هزار دلار رسیده است/ می‌خواهیم بی‌واسطه با استراماچونی مذاکره کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفت وگو با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران درباره اتفاقات اقتصادی استقلال در چند روز اخیر گفت: یکی از اصولی ترین مواردی که هر باشگاه باید داشته باشد، بخش اقتصادی آن است. ما برای پرداخت هزینه های باشگاه، باید از لحاظ اقتصادی برنامه داشته باشیم. ما با یکی از صنایع غذایی داخل کشور که قدمت زیادی دارد مذاکره کردیم و چون تنوع غذایی این شرکت زیاد است، باشگاه استقلال یک قرارداد بسیار خوب تنظیم کرد تا به درآمد پایدار برسیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. من باید از مدیرعامل شرکت مینو تشکر کنم. من از هواداران می‌خواهم در این بخش به باشگاه کمک کنند. درصد سود استقلال در این قرارداد مشخص است و جای دیگری هزینه نخواهد شد.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم گفت: متاسفانه قراردادهایی از گذشته بوده که به ضرب الاجل نهایی رسیدند. ما بخشی از پول بویان را از محل مطالباتمان در فیفا پرداخت کردیم و راستی آزمایی نهایی در حال انجام است و یک سوم آن از طریق باشگاه قرار است پرداخت شود. بحث بعدی پرونده آقای شفر است که طلب او به ۶۰۰ هزار دلار رسیده است که داریم تلاش می‌کنیم بخش اعظم آن را پرداخت و بخشی دیگر آن را در یک فرصت ۳ ماهه پرداخت کنیم. این هزینه های تحمیلی است و باید پرداخت شود و ما باید این ارقام را در موعد مقرر پرداخت کنیم.

او درباره وضعیت مطالبات آندره آ استراماچونی هم گفت: ایشان هم شکایتی را به فیفا مطرح کردند که زمان بررسی‌اش هنوز تعیین نشده است. قرار است بدون واسطه با ایشان مذاکره داشته باشیم که در یک جای مشخص بتوانیم درباره مطالبات او به توافق برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین