کد خبر: ۶۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

رفتار عجیب مسوولان شهریار با آزادکار تیم ملی

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان گفت: بعد از مدت‌ها جایزه‌ای برای قهرمانان کشتی در شهریار در نظر گرفتند اما به این خاطر که من اهل شهریار نیستم اسمم را خط زدند. در حالی که منطقه زندگی ما ۱۰ دقیقه با شهریار فاصله دارد اما گفتند یونس امامی جزو شهریار نیست!
رفتار عجیب مسوولان شهریار با آزادکار تیم ملی
آفتاب‌‌نیوز :

یونس امامی در مورد وضعیت تمرینی‌اش در این روزها اظهار کرد: درست است که شرایط سختی هست ولی این وضعیت برای همه یکسان است. من هم این روزها در باشگاه انقلاب شهریار تمرین می‌کنم. رییس تربیت بدنی کلید را دست ما داده و روزی یک جلسه تمرین می‌کنم. به هرحال باید از نظر روحی برای مسابقه آماده باشیم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۱ این احتمال وجود دارد که به وزن ۷۰ کیلوگرم برگردد یا خیر؟ گفت: اگر خواستم وزنم را تغییر دهم برای این بود که وزنم بالا رفته بود. اکنون ۷۶ کیلو هستم و دیگر نمی‌توانم با کاهش وزنِ زیاد در ۷۰ کیلوگرم کشتی بگیرم. در وزن جدید به مسابقات ایتالیا رفتم و آن‌جا کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دادم ولی بعد به ترکیه باختم.

امامی با اشاره به کسب مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۹ ادامه داد: شرایط در جهانی نورسلطان خوب پیش رفت اما ماقبل فینال با کشتی‌گیر قزاق آن ناداوری پیش آمد و نتوانستم به فینال بروم. شاید اگر فینالیست می‌شدم، طلا می‌گرفتم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران افزود: درحال حاضر تنها راه درآمدمان از لیگ است. اگر لیگ تعطیل شود ما که تمام وقت در اردوهستیم و نه شغلی داریم و نه جایی استخدام هستیم، منبع درآمدی نخواهیم داشت. ما اوضاع مالی خوبی نداریم و اگر با رعایت موارد بهداشتی لیگ برگزار شود، به نفع کشتی است.

وی که میهمان برنامه کشتی دایره طلایی بود، در پایان با اشاره به بی توجهی مسوولان نسبت به مدال آوران، خاطرنشان کرد: به ما توجهی نمی شود چون اصلا اولویت‌شان ورزش نیست و ما نگران بچه‌هایی هستیم که ما را نگاه می‌کنند و از برخوردی که با ما می‌شود، دلسرد می‌شوند. بعد از مدت‌ها جایزه‌ای برای قهرمانان کشتی در شهریار در نظر گرفتند اما به این خاطر که من اهل شهریار نیستم اسمم را خط زدند. در حالی که منطقه زندگی ما ۱۰ دقیقه با شهریار فاصله دارد اما گفتند یونس امامی جزو شهریار نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین