کد خبر: ۶۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در شرق کشور، گرما در غرب و جنوب

امروز در برخی استان ها شاهد وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهیم بود و از روز دوشنبه تا آخر هفته افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی شده است.
پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در شرق کشور، گرما در غرب و جنوب
آفتاب‌‌نیوز :

امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات مناطق البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و خراسان شمالی، ارتفاعات برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این وضعیت در ارتفاعات مناطق البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس تکرار خواهد شد.

دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود. طی روزهای آینده در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق زابل با وزش باد شدید مواجه خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رخداد طوفان گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

از دوشنبه تا آخر هفته افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی شده و دریای عمان نیز در روز دوشنبه مواج خواهد بود.

هوای امروز و فردای پایتخت ابری و نیمه ابری گزارش شده است اما دمای هوا با یک درجه افزایش به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین