کد خبر: ۶۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲

تغییر ساعت کار ادارات ایلام بدلیل گرما

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان های شمالی استان ایلام بدلیل گرمای هوا تغییر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا کریمیان شامگاه یکشنبه افزود: بر این اساس ساعت فعالیت ادارات شهرستان های ایلام‌، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و ملکشاهی تغییر کرد.

وی یادآور شد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار ایلام و به منظور صرفه جویی در مصرف برق فعالیت همه ادارات و بانکها در این شهرستانها تا پایان هفته جاری از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین می شود.

تغییر ساعت کار ادارات ایلام بدلیل گرما

وی تاکید کرد: فعالیت ادارات در سایر شهرستان های جنوبی استان که پیش از این تغییر کرده بود بر همان روال قبلی است و تغییر نخواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: فعالیت همه دستگاه‌ها و ادارات در سطح شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تا پایان مردادماه سال جاری از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده بود اما بدلیل شدت گرما در مهران و دهلران ساعت کاری تا پایان هفته جاری ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی ایلام با ورود جبهه هوای گرم به استان دمای هوا در مناطق سردسیر به ۴۲ درجه و در مناظق گرمسیر به ۵۲ درجه سانتیگراد می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین