کد خبر: ۶۶۳۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

دستگیری سارق اماکن مذهبی و دولتی در پارسیان

سرپرست فرماندهی انتظامی پارسیان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن مذهبی و دولتی با کشف ۷ فقزه سرقت خبرداد.
دستگیری سارق اماکن مذهبی و دولتی در پارسیان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید غلامرضا حسینی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن مذهبی و دولتی و متواری شدن سارقان، موضوع شناسایی ودستگیری سارق یا سارقین را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی ،بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های مستمر و هدفمند مخفیگاه سارقان سابقه دار را دریکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی به جرم ارتکابی خود و ۷ فقره سرقت از اماکن مذهبی و دولتی اعتراف کرده و سرقت کولرهای گازی اماکن مذهبی و دولتی با همدستی دو نفر دیگر اهل و ساکن شهرستان لامرد و انتقال آنها به شهرستان های عسلویه و لامرد معترف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پارسیان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی، با هدف پیشگیری از وقوع سرقت از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به حفظ و نگهداری اموال، منازل و محل کسب خود، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین