کد خبر: ۶۶۳۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

بازار امروز شاهد نوسان عمده قیمت هاست و سکه در بازار تهران گران شد و به ۱۱,۲۴۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و چهل هزار) تومان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت ها امروز در بازار سکه در حالی بالا رفت که قیمت طلا و دلار پایین آمد.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۹۰۱ (یک هزار و نهصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۷ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۶۵ درصدی به ۱,۹۳۳ (یک هزار و نهصد و سی و سه ) دلار رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۱۷,۰۰۰ (یک میلیون و هفده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۳۵۵,۹۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۳.۱۲ درصدی، از ۴,۴۲۸,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و بیست و هشت هزار) تومان به ۴,۵۷۱,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار

امروز قیمت دلار شاهد کاهش ۰.۰۳ درصدی بوده است، دلار که روز قبل تا ۲۰,۳۰۲ (بیست هزار و سیصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۷ جولای ۲۰۲۰ - به ۲۰,۲۹۵ (بیست هزار و دویست و نود و پنج) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۲۳,۲۹۴ (بیست و سه هزار و دویست و نود و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۶۳ درصدی، از ۲۹,۷۰۷ (بیست و نه هزار و هفتصد و هفت ) تومان به ۳۰,۲۰۰ (سی هزار و دویست ) تومان رسید.

آخرین نرخ لیر ترکیه

در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۴۷ تومان افزایش، ۳,۴۴۰ (سه هزار و چهارصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ (ده میلیون) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۷ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۹۴ درصدی به ۱۰,۱۹۸,۰۰۰ (ده میلیون و یکصد و نود و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۱۱,۲۴۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۳۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۱۱,۱۹۰,۰۰۰ (یازده میلیون و یکصد و نود هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۵۹ درصدی داشته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین