کد خبر: ۶۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

فروش املاک به صورت همزمان به چند نفر/ دستگیری کلاهبردار ۶ میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی فارس از دستگیری فردی خبر داد که با فروش املاک به صورت همزمان به چندین نفر، ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
فروش املاک به صورت همزمان به چند نفر/ دستگیری کلاهبردار ۶ میلیاردی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر از سوی مالک مشاور املاک در یکی از محله‌های شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات، مطلع شدند مالک مشاور املاک با شیوه‌هایی متقلبانه از جمله فروش زمین، خانه، مغازه و امتیاز مشارکت در پروژه‌های انبوه سازی به صورت همزمان به چندین نفر، دریافت وجه به بهانه تسریع در صدور پروانه ساختمانی، گرفتن مبالغ قابل توجه از مراجعان برای کمیسیون‌های تخلفاتی ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز و فروش سفته‌ها و خرج چک‌های مراجعان که به صورت امانی نزد آن‌ها بوده است مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند فرد کلاهبردار را در حالی که در یکی از محله‌های شیراز در منزلش مخفی شده بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرد، افزود: این کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات، ادامه داد: مردم لازم است پیشنهاد‌های تجاری گوناگون از سوی املاک و شرکت‌ها را تا قبل از احراز هویت و اطمینان از قانونی بودن نپذیرند و معاملات خود را فقط در دفاتر اسناد رسمی به ثبت برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین