کد خبر: ۶۶۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

پیام نمایش نظامی ایران در خلیج فارس از زبان معاون عملیات سپاه /نیلفروشان: هرگز شروع کننده جنگ نخواهیم بود اما....

عباس نیلفروشان گفت: هرگز شروع کننده جنگ نبودیم و نیستیم تاریخ گواه این ادعای ماست، اما در مقابل متجاوزان راهبرد دفاعی ما تمامی اهداف دشمن را در بر خواهد گرفت.
پیام نمایش نظامی ایران در خلیج فارس از زبان معاون عملیات سپاه /نیلفروشان: هرگز شروع کننده جنگ نخواهیم بود اما....
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم در گفت وگو با برنامه «سلام صبح بخیر رادیو ایران» با اشاره به رزمایش سپاه پاسداران در خلیج فارس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ارتقاء و افزایش سطح آمادگی رزمی خود، چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) را برنامه ریزی کرد که در منطقه عمومی هرمزگان در غرب تنگه هرمز و خلیج فارس در حال اجراست.

وی ادامه داد: تمرینات سلسله مراتبی و بحث‌های ستادی این رزمایش از روزهای قبل شروع شده و مرحله عملیاتی آن دیروز کلید خورد؛ یکی از اهداف این رزمایش حصول تمرین از اجرای عملیات و دفاع از سرزمین و مردم ایران در مقابل دشمنان، افزایش سطح هماهنگی در اجرای عملیات مشترک بود همچنین تیراندازی‌های این عملیات در اوج هماهنگی صورت گرفت.

معاون عملیات سپاه پاسداران بیان کرد: پایداری ارتباطات در شرایط جنگ الکترونیک و تمرین های ستادی سناریوهای مختلف از برجستگی های این مانور بود به طوری که یک قرارگاهی به عنوان دشمن فرض شد و در مقابل نیروهای دو طرفه با هم شلیک های خوبی داشتند.

سردار نیل فروشان اضافه کرد: هدف بزرگ و مهم این رزمایش، عمق بخشی به دفاع و پایان ناپذیری دفاع با بهره گیری از توان عظیم نیروهای مردمی و بسیج دریایی بود که صدها شناور بسیجی مردمی در این رزمایش شرکت کردند.

وی روح تهاجمی و آفندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروهای داوطلب و بسیجی عنوان کرد و گفت: درست است که سپاه الان در حوزه نظامی و فن آوری نظامی مرزهای دانش را درنوردیده ولی همچنان اعتقاد و توکل به خداوند و نیروهای با ایمان و معتقد و مردمی هست که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ همچنین پیام رزمایش به کشورهای همسایه پیام محبت، صلح و دوستی و امنیت برای کشورهای منطقه خلیج فارس است، اما پیام این رزمایش برای استکبار، آمادگی هوشیاری و ایستادگی است.

معاون عملیات سپاه پاسداران گفت: اراده کردیم که از دستاوردهای انقلاب، کشور ایران و مردم میهن دفاع کنیم؛ هرگز شروع کننده جنگ نبودیم و نیستیم تاریخ گواه این ادعای ماست، اما در مقابل متجاوزان راهبرد دفاعی ما تمامی اهداف دشمن را در بر خواهد گرفت.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم در پایان تاکید کرد: امروز نمایش توان نظامی ما ضامن امنیت جمعی در خلیج فارس و اعتبار قدر بازماندگی ماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین