کد خبر: ۶۶۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۲

رسانه اصلی اصلاح‌طلبان: حرف‌زدن رودررو!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران با انتقاد از کاهش رسانه‌های اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات مجلس هشتم، گفت: متاسفانه اکنون ابزارهای رسانه‌ای عمدتا در دست جریانات منتسب به اصولگرایان است و از سوی دیگر شأن رسانه‌هایی که باید ملی باشند، به تریبون جریان خاص، تنزل پیدا کرده است.

«علی تاجرنیا» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اطلاع‌رسانی و سخن گفتن اصلاح‌طلبان با مردم را مشکل دانست و گفت: مجموعه عملکرد دو ساله دولت نهم رفتارها و تعامل مجلس کنونی با دولت و همچنین عملکرد اقتصادی دولت نهم بزرگترین تبلیغ برای اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود. 

عضو انجمن اسلامی جامعه پزشکان ایران افزود: ابزار تبلیغاتی ما مثل دوره‌های گذشته عمدتا سخن گفتن چهره به چهره و تماس برقرار کردن مستقیم با مردم است و اصلاح‌طلبان باید طی روزهای آتی و تا انتخابات مجلس در مجامع عمومی برای نقد حاکمیت و ارائه برنامه‌هایشان حضور پیدا کنند.

تاجرنیا با بیان اینکه «در جبهه اصلاحات باید از افراد با توانمندی سخن گفتن استفاده کرد»، افزود: بخش عمده‌ای از مردم دل در گرو اصلاح‌طلبان دارند و ما باید به آنان آموزش دهیم که اعتلای کشور در روشنگری و اصلاحات است.

وی با اشاره به بحث‌های مرتبط با ساماندهی آرا، گفت: همه طرفداران اصلاحات باید با بستگان و آ‌شنایان خود صحبت کنند، بحث سازماندهی رای یک نوع برخورد دو طرفه است چرا که هم نیازها و پرسش‌های ذهنی مردم رفع می‌شود و هم اصلاح‌طلبان می‌توانند برنامه‌های خویش را ارائه دهند.

وی با اشاره به تعداد کم رسانه‌های اصلاح‌طلب گفت: سایت‌ها و روزنامه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان هم نقش موثری دارند. بسیاری از طرفداران ا صلاحات از سایت‌های اینترنتی و روزنامه‌ها استفاده می‌کنند که قطعا موثر است.

تاجرنیا فضای موجود رسانه‌ای را ناعادلانه دانست و افزود: اگر برای انتخابات دو شرط «عادلانه و آزاد» را برگزینیم، باید گفت که هم از اکنون شرط عادلانه بودن آن زیر سوال است. آزاد بودن انتخابات هم به عملکرد شورای نگهبان بستگی دارد که در دوره‌های پیش عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین