کد خبر: ۶۶۴۱۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

افتتاح اولین فروشگاه اتکا در ونزوئلا

سازمان اتکا، اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به"مگاسیس" در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا را افتتاح و راه اندازی کرد.
افتتاح اولین فروشگاه اتکا در ونزوئلا
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت وزارت دفاع،در سال جهش تولید و در جهت افزایش صادرات غیر نفتی و با هدف کمک به تولید ملی در شرایطی که کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اند؛ سازمان اتکا با همت ، تلاش و تجربه گرانسنگ خود در فرایند تولید و عرضه محصولات و با هدف افزایش تولید و صادرات؛ اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به""مگاسیس" " را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح و راه اندازی کرد.

فروشگاه "مگاسیس" با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع بیش از ۲۵۰۰ قلم انواع کالاهای کاملا ایرانی شامل : مواد غذایی ؛پوشاک ؛مواد سلولزی؛ انواع شوینده ها؛ مواد پلاستیکی و یکبار مصرف ؛ انواع آجیل و تنقلات، تراکتور و ... را جهت عرضه و فروش در خود جای داده است .

همزمان با افتتاح و شروع فعالیت فروشگاه "مگاسیس" درخواستهای متنوعی از سوی تجار و بازرگانان این کشور جهت تأمین کالاهای ایرانی نظیر انواع مصالح ساختمانی؛ تجهیزات کشاورزی و معدنی ؛ دارو؛ تجهیزات و لوازم پزشکی؛ خودروهای ارزان قیمت و قطعات یدکی مربوطه؛ تراکتور ؛ باتری های خودرویی؛ ابزار یراق؛ شیرآلات و ... صورت گرفته که بر همین اساس سازمان اتکا از کلیه تولید و صادر کنندگان ایرانی برای فروش کالا به سازمان اتکا ویاحضور مستقیم جهت عرضه در فروشگاه اتکا و یا ایجاد نمایندگی فروش محصولات خود دعوت به عمل می آورد.

گفتنی است فروش انواع کالاهای مصرفی و صنعتی ساخت ایران غالباً با ارزهای رایج بین المللی صورت می گیرد که انتظار می‌ رود کلیه تولید کنندگان با استفاده از فرصت تجاری و بازرگانی ایجاد شده توسط سازمان اتکا ضمن اشتغال زایی و افزایش صادرات از درآمد ارزی وسود آوری قابل قبولی برخوردار گردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط خوب دو کشور و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه دو ملت، افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
به به خودمون داریم تو گرونی و کمبود میمیریم اونوقت این ....ها دارن کالا میبرن به کشورهای داغون دیگه
ناشناس
|
Oman
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
گدا به گدا رحمت به خدا
بیدل
|
United States of America
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
2
درصد تخفیف ما بازنشستگان نیروهای مسلح رو کم کردید که به کی کمک کنید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین