کد خبر: ۶۶۴۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
مجموع جان‌باختگان کرونا در ایران به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۱۰ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۶۷۴ بیمار و ۱۹۷ فوتی جدید/ ۱۵ استان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۲۳ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسید.

آمار کرونا در ایران، ۱۰ مرداد ۹۹/ شناسایی دو هزار و ۶۷۴ بیمار و ۱۹۷ فوتی جدید/ ۱۵ استان در وضعیت قرمز

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۶۳ هزار و ۵۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون دو میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه ۱۵ استان در وضعیت قرمز و ۱۱ استان در وضعیت هشدار هستند، افزود: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین