کد خبر: ۶۶۴۱۲۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

توضیحات نوبخت درباره همسان‌سازی حقوق و واریز پاداش بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر اجرایی و همه پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده واریز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت با اشاره به این‌که آمریکا با تحریم تلاش کرد تا نفتی از سوی ایران به فروش نرسد و منابعی به ایران وارد نشود، اظهار کرد: این یعنی این که ایران نباید توانایی وارد کردن دارو را داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ناگزیر صرف واردات داروهای مورد نیاز شده و حداقل در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی پرداخت شده است.

توضیحات نوبخت درباره زمان اجرای همسان سازی حقوق و واریز پاداش بازنشستگان

نوبخت تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه در هر ماه سه واریزی مهم دارد، در ۱۰ روز نخست ماه یارانه معیشتی به مبلغ دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، در دهه دوم ماه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت یارانه و سرانجام در دهه پایانی ماه ۳۰ هزار میلیارد تومان برای حقوق کارکنان دولت پرداخت می کند ولی اگر همین سازمان یک روز در پرداخت یارانه‌ها تاخیر کند دشمنان قسم خورده نظام فوراً اعلام می‌کنند سیستم ناتوان است.

این مسئول با اشاره به این که منابع ما امروزه بسیار محدود شده است، گفت: البته همین مقدار کم منابع مالی را با اولویت‌بندی مدیریت می‌کنیم و نمی‌توانیم بودجه را بدون مدیریت تخصیص دهیم.

این مسئول افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر اجرایی و همه پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده واریز می‌شود.

وی با بیان این که بدنه سازمان برنامه و بودجه امروز حساس‌ترین کار را بر عهده دارد، افزود: ما در یک جنگ بزرگ با خشن‌ترین دولت جهان هستیم و این در حالی است که اروپا و کشورهای همسایه با این که می‌دانند حق با ایران است ولی جرئت ندارند پول نفتی را که از ما خریدند، به حساب ما واریز کنند.

نوبخت تاکید کرد: با تمام این مسائل سازمان برنامه و بودجه موظف است کشور را اداره کند و خواه ناخواه امروزه درگیر یک جنگ نابرابر در جهان هستیم که همگان می‌دانند حق با ماست و برجامی که محصول چندین سال‌ مذاکره بود توسط یک فرد نابخرد کنار گذاشته شد و مشکلات فراوانی را برای ما و کل دنیا ایجاد کرد و هم اینک مردم دنیا لحظه‌شماری می‌کنند انتخابات آمریکا از راه برسد و این شخص، بازنده رقابت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
3
4
خداوند دراین شرایط سخت کشور یار و یاورتان باشد اما فشار اقتصادی روی مردم خیلی زیاد است وباید چاره ای اندیشیده شود .
م ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
با سلام وخدا قوت باتوجه به اینکه مدرک تحصیلی بالاتردرحقوق قشر بازنشسته اثر گذار است بعضی از بازنشسته لشکری نزاجا درحین شاغلی مدرک لیسانس جهت ارتقا حقوق ودانش دریافت ودرسیستم سازمان درج ولی پس از بازنشسته شدن مدرک آنان درسیستم حقوق سازمان بازنشستگی ساتا ن م ثبت تشده لطفا دراین زمینه،پی گیری گردد. باتشکر
دکتر صفی اله ملکی
|
Singapore
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
از زحمات صادقانه و خالصانه اقای نوبخت در همسازی حقوق بازنشستگان تقدیر و تشکر فراوان داریم.ان شاءالله مدارک تحصیلی اخذ شده در حقوق بازنشستگان هم اعمال شود.سپاسگزاریم
ناشناس
|
Singapore
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
از زحمات صادقانه و خالصانه اقای نوبخت در همسازی حقوق بازنشستگان تقدیر و تشکر فراوان داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
1
به داد باز نشسته های کشوری برسید با حقوق دو میلیون هفتصد زندگی کردن مشکله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
آقای نوبخت ان با نشسته های کشوری به علت مریصی نتوانسته اند سی سال خدمت کنند در نطر بگیرید
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین