کد خبر: ۶۶۴۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با تاکید براینکه کارت ورود به جلسه سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) این دانشگاه از اول شهریور توزیع می شود، گفت: این آزمون از ۵ شهریور به صورت مجازی برگزار می شود.
اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور
آفتاب‌‌نیوز :

بهنوش سلیم بهرامی ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور بنا به اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و در بازه زمانی ۵ تا ۱۵ شهریورماه سال جاری به صورت حضوری و الکترونیکی و یا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: متقاضیان شرکت در آزمون فوق از ۸ تا ۳۱ مردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: کارت ورود به جلسه سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) از اول تا پانزدهم شهریور ماه ۹۹ توزیع می شود .

دکتر سلیم بهرامی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام آزمون فوق باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت فوق پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین