کد خبر: ۶۶۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

تصویری از جلسه ضدکرونایی حزب کارگزاران / به رویکردهای سیاسی و منطقه ای آیت الله هاشمی بازگردیم

شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بر بازگشت کشور به سیاست‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسائل بین‌المللی، روابط منطقه‌ای، دکترین دفاعی و رویکردهای فرهنگی و سیاسی به عنوان چشم‌انداز واقعی خروج از وضعیت کنونی تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران در خصوص نخستین جلسه شورای مرکزی این تشکل اعلام کرد: با توجه به توقف فعالیت ارکان تصمیم‌گیری حزب کارگزاران در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا، بررسی عملکرد بخش‌های اجرایی و ستادی حزب در دستور کار نخستین جلسه شورای مرکزی این تشکل در سال ۱۳۹۹ قرار گرفت.

در این جلسه که در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از جلسات برخی از بخش‌های سیاسی حزب را مطرح کرد و از تصمیم هیات رییسه برای چگونگی ادامه جلسات حزب خبر داد.

ارائه گزارش وضعیت روزنامه سازندگی از دیگر بخش‌های این جلسه بود و سپس نحوه ادامه انتشار ارگان مطبوعاتی این حزب به بحث و گفت‌ وگو گذاشته شد.

همچنین تحلیل نتایج انتخابات مجلس یازدهم دستور کار دیگر این جلسه شورای مرکزی بود که طی آن عوامل اقبال پایین مردم به این انتخابات بررسی و درباره راهکارهای جلوگیری از تکرار آن تبادل نظر شد.

تصویری از جلسه ضدکرونایی حزب کارگزاران / به رویکردهای سیاسی و منطقه ای آیت الله هاشمی بازگردیم

شورای مرکزی کارگزاران از یک سو بخشی از عملکرد دولت در حوزه‌های اجرایی و اقتصادی و از سوی دیگر کارنامه نمایندگان لیست امید در عدم ارائه دستاورد قابل قبول و عدم تنظیم ارتباط کارآمد با دولت و درنهایت لاینحل ماندن بسیاری از مسائل را به عنوان دلایل سیاسی ناکارآمدی اصلاح‌طلبان دانست.

طبق تحلیل شورای مرکزی کارگزاران بی‌ثباتی مدیریتی در شهرداری تهران نیز ناکارآمدی کارنامه اصلاح‌طلبان را بیشتر به رخ کشید.

اینها در کنار تحریم و تهدید آمریکا به عنوان اصلی‌ترین دلایل شرایط امروز به عنوان عوامل اصلی ناامیدی مردم از نیروهای سیاسی و شرکت پرشور در انتخابات مجلس یازدهم از نگاه شورای مرکزی کارگزاران مطرح شد که لازم است در تحقیقی مستقل وزن تاثیرگذاری هر یک از این عوامل مشخص شود.

شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران همچنین بر بازگشت کشور به سیاست‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسائل بین‌المللی، روابط منطقه‌ای، دکترین دفاعی و رویکردهای فرهنگی و سیاسی به عنوان چشم‌انداز واقعی خروج از وضعیت کنونی تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین