کد خبر: ۶۶۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

ماموریت ویژه روانشناس استقلال؛ احیای قایدی

دنیای ورزش تورنتو نوشت: روانشناس شاغل در باشگاه استقلال با مهدی قایدی کار خواهد کرد تا بتواند به روزهای اوج خود برگردد.
ماموریت ویژه روانشناس استقلال؛ احیای قایدی
آفتاب‌‌نیوز :

چند روز قبل بود که احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال دکتر جواد خلعتبری را به عنوان روانشناس و مشاور باشگاه در این امور به مجموعه اش اضافه کرد. این فرد که در زمینه امور روانشناسی در ورزش به کادرفنی و بازیکنان استقلال مشاوره خواهد داد، کارش را در جمع آبی پوشان شروع کرده و حالا یک ماموریت ویژه خواهد داشت.

بی تردید اولین کاری که روانشناس باشگاه استقلال انجام خواهد داد، صحبت با مهدی قایدی و مشاوره دادن به او است. قایدی جوان که فصل را عالی شروع کرده بود، حالا هفته ها است نتوانسته گلی به ثمر برساند و از آنجایی که او به هواداران استقلال قول داده تعداد گل هایش در فصل جاری دورقمی باشد و بیش از 180 روز است در عدد 9 باقی مانده فشار زیادی را تحمل می کند.

قایدی شب گذشته نیز بعد از تعویضش از سوی فرهاد مجیدی اشک ریزان زمین بازی را ترک کرد تا ناراحتی اش از ناموفق بودن در باز کردن دروازه حریفان را نشان بدهد. در این شرایط روانشناس جدید مجموعه استقلال وظیفه خواهد داشت که به قایدی مشاوره بدهد و او را از شرایط کنونی خارج کند.

شب گذشته مجید نامجومطلق مربی استقلال نیز در این باره صحبت کرد و گفت: «این مسئله در فوتبال ما جا نیفتاده است که هر بازیکنی روانشناس خصوصی برای خودش داشته باشد. فوتبال ورزش سنگینی است و فعالیت ورزشی سنگینی را می‌طلبد. هر بازیکنی می‌تواند مشاور روانی داشته باشد تا مواقعی که فشار زیادی تحمل می‌کند، روانشناسان به او کمک کنند. مهدی نیز در این سیستم قرار می‌گیرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین