کد خبر: ۶۶۴۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

«کونته» گور خودش را کَند؛ اخراج در انتظار آقای ناراضی؟

انتقاد تند «آنتونیو کونته» از مقامات باشگاه اینترمیلان، تردیدهای قابل تاملی را در خصوص ادامه حضور وی روی نیمکت نراتزوری مطرح کرده است به طوری که برخی از گزارش‌ها از جدایی احتمالی وی از این تیم حکایت دارد.
«کونته» گور خودش را کَند؛ اخراج در انتظار آقای ناراضی؟
آفتاب‌‌نیوز :

نزاتزوری فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را با پیروزی ۲ بر صفر برابر آتالانتا و کسب عنوان نایب قهرمانی سری‌آ با تنها با یک امتیاز کمتر از یوونتوس قهرمان، پایان داد.

و حالا، لاگزتا دلو اسپورت و لاریپابلیکا و تعدادی دیگر از رسانه‌ها در گزارش‌هایی، جدایی وی را محتمل دانسته‌اند.

کونته که به وضوح آزرده بود، در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: از لحاظ شخصی فصل سختی بود، بسیار سخت؛ فکر نمی‌کنم از بازیکنان بابت تلاش‌شان قدردانی شده باشد؛ در مورد خودم هم همین‌طور فکر می‌کنم و باشگاه از هیچ‌کدام از ما به آن شکل حمایت نمی‌کند و از جانب باشگاه مصونیت چندانی نداریم.

وی ادامه داد: باید در تمامی جنبه‌ها رشد کنیم؛ چه داخل و چه خارج از زمین و یک باشگاه بزرگ باید بازیکنانش حفاظت کند. در پایان فصل در این خصوص بحث خواهیم کرد؛ باید رییس را ببینم او هم اکنون در چین به سر می‌برد. مشکل من این است که هدفی دارم، مسیری که باید طی کنیم را می‌بینم و می‌دانم برای موفقیت به چه چیزی نیاز داریم. چند روز پیش مصاحبه‌ای را از «لوچانو اسپالتی» در سال ۲۰۱۷ دیدم. حالا سال ۲۰۲۰ است و هیچ چیزی فرق نکرده است.

کونته ادامه داد: در سال اول می‌توانم تمام تقصیرها را به گردن بگیرم اما اگر یاد نگیرید و همان اشتباهات را تکرار کنید، آن‌گاه دیوانگی است که مسوولیت اشتباه بقیه را به گردن بگیرید. می‌خواهم به طور کاملا واضح منظورم را برسانم که در مورد بازار نقل و انتقالات یا بازیکنان حرف نمی‌زنم.

گفته می‌شود، در مصاحبه اسپالتی که کونته به آن اشاره دارد، سرمربی سابق اینتر مدعی است که در رختکن این تیم «خبرچین» وجود دارد و در هیات مدیره چنین فردی اطلاعات حساس و زیان‌بار را به طور دائم به رسانه‌ها منتقل می‌کند.

کونته سابقه ترک ناگهانی سمت خود را دارد؛ در واقع او پس از سه بار پیاپی فتح اسکودتو به همراه یوونتوس، دو روز مانده به شروع تمرینات پیش فصل، نیمکت بانوی پیر را ترک کرد و این در حالی است که بدنبال زنجیره‌ای اعتراضات تلخ و تند، از نیمکت آبی‌های لندن اخراج شد.

اگرچه کونته مصرانه در تلاش بود تا علت اصلی اعتراض خود را چیزی غیر از بازار نقل و انتقالات نشان دهد اما شب گذشته این جملات را نیز به زبان آورد: فقط من می‌دانستم که برای خرید «روملو لوکاکو» باید چه کاری انجام دهم! تنها من و نه هیچ‌کس دیگر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین