کد خبر: ۶۶۴۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

مری ترامپ: مرکل از ترامپ باهوش‌تر است

برادرزاده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا علت خصومت عموی خود با آلمان را شخصیت قوی و باهوش صدراعظم این کشور نسبت به دونالد ترامپ دانست.
مری ترامپ: مرکل از ترامپ باهوش‌تر است
آفتاب‌‌نیوز :

«مری ترامپ» برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خبرگزاری د. پ. آ. آلمان گفت به نظرش «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در کشورداری باهوش‌تر از عموی وی عمل کرده است، این همان چیزی است که ترامپ از آن متنفر است و این او را دیوانه می کند.

وی که دکترای روانشناسی دارد علت خصومت دولت آمریکا با آلمان را در همین نکته دانست و افزود: مرکل یک زن قوی است و دونالد با زنان قوی مشکل دارد.

برادرزاده ترامپ با هشدار در مورد این که وی نباید در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) مجددا انتخاب شود تاکید کرد در این انتخابات به رقیب ترامپ، «جو بایدن» از حزب دموکرات رای خواهد داد. به گفته وی در صورت انتخاب مجدد ترامپ، کسانی که رای داده اند دیگر نمی توانند بگویند که از مسائل پشت پرده و یا رفتارهای وی بی اطلاع بوده اند.

مری ترامپ دختر برادر بزرگتر دونالد ترامپ است که در سال ۱۹۸۱میلادی درگذشته است. کتاب او با عنوان «بسیار زیاد و ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را به وجود آورد» که با تیراژ ۹۵۰ هزار نسخه اواسط ماه گذشته میلادی منتشر شد، رکورد فروش در اولین روز عرضه را شکست و طی هفته های اخیر فروش خوبی داشته است.

 

قرار است در آلمان این کتاب در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) منتشر شود. مری ترامپ پیش تر نیز در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفته بود که رفتار دونالد ترامپ شبیه کودکی سه ساله است که می‌داند کسی دوستش ندارد.

رابرت ترامپ، عموی دیگر مری ترامپ، پیش‌تر کوشیده بود با شکایت به دادگاه و تحت عنوان نقض یک توافق خانوادگی مبنی بر محرمانه بودن مسائل مربوط به املاک خانواده، جلوی انتشار کتاب را بگیرد. اما یک قاضی نیویورکی با مردود دانستن این شکواییه، در نهایت مجوز انتشار کتاب را صادر کرد.

مری ترامپ ۵۵ ساله که در رشته روانشناسی تحصیل کرده، عمویش را فردی خودشیفته می‌نامد و می‌گوید: «اثبات میزان خودشیفتگی او به آزمایش‌های بالینی نیاز دارد و این چیزی است که ترامپ از آن سر باز می‌زند.»

وی دختر فرد ترامپ جونیور، برادر بزرگ دونالد ترامپ است. فرد ترامپ جونیور در سال ۱۹۸۱ در سن ۴۲ سالگی درگذشت. او بیشتر عمرش دچار اعتیاد به الکل بود و عوارض ناشی از اعتیاد به مرگ زودرس او منجر شد.

دونالد ترامپ گفته است که مشکلات شخصی برادرش باعث شد تا دولت او با جدیت درصدد مقابله با پدیده رو به گسترش اعتیاد به مواد مخدر برآید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین