کد خبر: ۶۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد

جزئیات جدید از ماجرای تجمع با پرچم طالبان/ دستگیری طرفین دوئل مسلحانه سعادت آباد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیاتی بیشتر از ماجرای تجمع افرادی با پرچم طالبان در پارک ملت تهران از دستگیری ۱۹ نفر در این خصوص خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی که ظهر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات بیشتر از ماجرای تجمع افراد منتسب به گروهک تروریستی طالبان در پارک ملت تهران گفت: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شده‌اند با حضور در میدان آزادی و برخی دیگر از فضاها این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

وی ادامه داد: امسال در روز عید قربان به دلیل پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که در میان این تجمع نیز متاسفانه چند نفری اقدام به نمایش پرچم طالبان کردند.

رحیمی با بیان اینکه پلیس بلافاصله وارد عمل شد، گفت: با تحقیقات انجام شده 19 نفر از این افراد بازداشت شدند. که از این میان پنج نفر از آنها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این پنج نفر پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند، گفت: مابقی این افراد که عمدتا اتباع غیرمجاز و غیرقانونی هستند در حال طرد از کشورند.

رحیمی درباره خبر منتشر شده پیرامون دوئل مسلحانه دو پسر بر سر دختری در سعادت آباد نیز گفت: ماجرا این طور بوده که دو گروه از افراد سابقه‌دار درباره فروش مواد مخدر و مسائل غیراخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند. آنها یک هفته قبل از درگیری در سعادت آباد ، در یکی از محلات شرق تهران با هم درگیر شده بودند و پس از آن هم در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند. در حال حاضر تمام آنها را بازداشت کردیم.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای متهمان دستگیر شده از سوی پلیس نیز گفت: تمام اماکن انتظامی اعم از بازداشتگاه‌ها روزی دو بار ضدعفونی شده و ضوابط بهداشتی در آنها رعایت می‌شود. خوشبختانه تاکنون نیز مواردی از کرونا در بازداشتگاه‌ و تحت‌نظرگاه‌های پلیس مشاهده نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین