کد خبر: ۶۶۴۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

ذوالنوری: تکیه بر توان داخلی راهکار رویارویی با این جنگ نابرابر است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور سرپرست وزارت صمت در جلسه امروز کمیسیون گفت: ما با جنگ تمام عیار نابرابر و نامتقارن در عرصه اقتصادی روبرو هستیم و تکیه بر توان داخلی راه عبور از این بحران است.
ذوالنوری: تکیه بر توان داخلی راهکار رویارویی با این جنگ نابرابر است
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی ذوالنوری در تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در جلسه امروز کمیسیون اظهارداشت: نگاه امروز به مشکلات اقتصادی و معیشتی، نگاه متفاوتی است زیرا با جنگ تمام عیار نابرابر، نامتقارن و ناهمترازی در عرصه اقتصادی روبرو هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز راه‌حل‌هایی در حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کردیم و سعی شد راهکارهای عبورِ سریع از وضعیت کنونی ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

ذوالنوری یادآور شد: با اتخاذ راهکارهای مطرح در نشست امروز، معیشت مردم رو به بهبود می‌رود و وضعیت صنعت و تولید رونق و رشد پیدا می‌کند. در این جلسه بر راهکارهایی تاکید شد که در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رفع موانع تولید است.

وی گفت: همچنین در این جلسه بر لزوم فعال‌سازی صنایع و کارخانجاتی که با همه ظرفیت کار نمی‌کنند یا تعطیل و نیمه تعطیل هستند، تاکید شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به وضعیت تحریم‌ها باید با افزایش توان داخلی در سال جهش تولید، نواقص و مشکلات را جبران کنیم و یقینا راهکار و توایایی عبور از بحران وجود دارد. شاید قدری سخت باشد اما نشدنی نیست.

ذوالنوری با اشاره به فضای امیدوار کننده جلسه، گفت: کارهای خوبی در وزارت صمت انجام گرفته و اقدامات مثبتی در راه است و ما با تکیه بر توان داخلی از این شرایط به زودی عبور خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
تکیه بر توان داخلی زمانی جواب میده که بحث خودی و غیرخودی کنار گذاشته بشه و به افراد به شکل یکسان اعتماد بشه و امکانات در اختیارشون گذاشته بشه هرچند با این خودیهایی که هرروز یکیشون با میلیاردها پول بیت المال راهی دیار کفر میشه شاید به این نتیجه رسیده باشید که اعتماد به خودیها هم حدی داره یکمی هم به غیرخودیها میدون بدیم شاید این مملکت تغییر مثبتی کرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین