کد خبر: ۶۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو فقط تا پایان امروز مهلت دارد نه یک ماه دیگر

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس با بیان اینکه موکل وی هیچ پولی از سوی این باشگاه دریافت نکرده است، گفت: پرسپولیس اگر تا پایان امشب تمام پول را پرداخت نکند قطعا جریمه خواهد شد.
پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو فقط تا پایان امروز مهلت دارد نه یک ماه دیگر
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رسول‌پناه روز شنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی مدعی شد که ۶۰ درصد از مطالبات برانکو پرداخت شده و مابقی آن طی یک ماه آتی پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که وکیل سرمربی پرسپولیس پرداخت پول به این مربی را موضوعی کذب دانست و عنوان کرد که اگر تا پایان امشب پول پرداخت نشود، باشگاه به طور حتم جریمه خواهد شد.

دارو بوسیچ روز چهارشنبه در واکنش به صحبت‌های مهدی رسول‌پناه اظهار داشت: تا پایان امروز منتظر هستیم تا باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت تمام مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش اقدام کند.

وی در مورد اینکه مهدی رسول‌پناه مدعی شده که ۶۰ درصد مطالبات برانکو پرداخت و نامه آن هم به فیفا ارسال شده است، به کنایه اظهار داشت: تا الان «صفر درصد» از مطالبات برانکو به دست ما رسیده است. نامه‌ و هیچ چیز دیگری هم تا الان دریافت نکردیم.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه رسول‌پناه اعلام کرده یک ماه دیگر برای تکمیل پرداختی به برانکو زمان لازم است، تصریح کرد: در این صورت هم جریمه دیگری در انتظار باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

بوسیچ تاکید کرد: اگر تا پایان امشب و آغاز روز ششم آگوست این پول به طور کامل پرداخت نشود، ۱۰۰ درصد پرسپولیس جریمه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین