کد خبر: ۶۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین:

امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است

قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین کرده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی اظهار کرد: استان‌های تهران، البرز، گیلان و زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و هرگونه تردد به آن‌ها و مسافرت امکان ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد لذا به همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌کنیم فعلاً به این استان‌ها مسافرت نکنند.

وی ادامه داد: رفت‌وآمد و مسافرت‌ نقش زیادی در ابتلا به ویروس کرونا دارد، مسافرت‌ باعث چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق می‌شود.

امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین کرده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم و در عین حال به دیگران هم رحم کنیم.

حبیبی در پایان تصریح کرد: مسافرت درون استانی یعنی مسافرت به دیگر شهرهای استان نیز توصیه نمی‌شود چرا که وضعیت شهرهای استان مدام در حال تغییر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین