کد خبر: ۶۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

چراغ سبز یونتوس به پوچتینو

حذف یونتوس از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا رسانه‌های ایتالیا از برکنار سرمربی این تیم سخن به میان آورند.
چراغ سبز یونتوس به پوچتینو
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه ورزشی «اسکای اسپورت» حذف قهرمان سری‌آ ایتالیا به دست لیون را بهانه گزارش خود قرار داده و مدعی شد که مدیران باشگاه یونتوس ایتالیا به دنبال آن هستند تا «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی سابق تاتنهام را جانشین «مائوریتزیو ساری» کنند.

ساری در فصل کنونی سری‌آ و لیگ قهرمانان عملکرد رضایت بخشی نداشته است. او در سری‌آ با وجود تیم پرمهره یونتوس تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمان شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست در مجموع ۲ بازی وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشت.

«آلفردو پدولا»، کارشناس خبره حوزه نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا که با شبکه اسپورت‌ایتالیا همکاری دارد، مدعی شده پس از این نتایج مسوولان تیم فوتبال یونتوس به دنبال جانشینی مناسب برای ساری هستند و یکی از این گزینه های پوچتینو است.

پیش از این از «زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید به عنوان گزینه نخست یاد می‌شد اما او شب گذشته اعلام کرد برنامه‌ای برای ترک مادرید ندارد.

در کنار زیدان و پوچتینو، یوونتوس یک گزینه دیگر را هم برای جانشینی ساری بررسی کرده که این گزینه «سیمونه اینزاگی» سرمربی تیم فوتبال لاتزیو است. البته کارشناسان باور دارند که با توجه به صعود لاتزیو به لیگ قهرمانان بعید است اینزاگی تیم را ترک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین