کد خبر: ۶۶۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

ماسک نزدن مردم بار دیگر کرونا را در سقز به اوج می‌رساند

فرماندار ویژه سقز گفت: شهروندان با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بخصوص نزدن ماسک، نگرانی ها را درباره‌ اوج گیری و پیک سوم کرونا جدی تر می‌کند.
ماسک نزدن مردم بار دیگر کرونا را در سقز به اوج می‌رساند
آفتاب‌‌نیوز :

کامیل کریمیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بازدید از سقز و گشت زنی در سطح شهر، اغلب مردم را بدون ماسک دید و آن را خطر جدی برای شیوع دوباره کرونا اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی همچون ماسک نزدن در اماکن عمومی باعث شیوع چند باره کرونا در این شهرستان می شود، افزود: عدم استفاده از ماسک، نگرانی ها را دوچندان می کند چون تنها راه پیشگیری از شیوع مجدد کرونا زدن ماسک است.

فرماندار ویژه سقز از مردم خواست، حتما از ماسک استفاده کنند، چون اگر مسایل بهداشتی را رعایت نکنند، سقز به کانون دوباره کرونا تبدیل می شود و مجبوریم محدودیت‌های گذشته را دوباره در سطح شهر اعمال کنیم.

کریمیان با اشاره به اینکه سقز در ایامی، کانون کرونا بود و این بحران بسیار به سختی به همت کادر درمان، اصحاب رسانه، نهادهای مردمی، مردم و ستاد بحران کنترل شد، تاکید کرد: بی توجهی به پروتکل ها، نگران کننده است و در حال حاضر برای پیشگیری و انتقال تنها راه، استفاده از ماسک است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین