کد خبر: ۶۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در جنوب تهران به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: اواخر هفته گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی در رصدهای اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز شد تا اینکه مأموران موفق به شناسایی محل" انباری " و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و مأموران در بازرسی از آن یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی ، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین