کد خبر: ۶۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

باند قاچاق ارز در پوشش سکه‌فروشی لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت اعضای باندی خبر داد که در یک مغازه سکه‌فروشی در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری ارز و قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند.
باند قاچاق ارز در پوشش سکه‌فروشی لو رفت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا مقیمی با اعلام خبر بازداشت قاچاقچیان ارز، در این رابطه اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه‌فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می‌کردند، مشکوک شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: با مراقبتهای نامحسوس پلیسی، مأموران پس از احراز قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق شدند افرادی را که در این سکه‌فروشی اقدام به جمع‌آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از ۸۳ هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه‌فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود اینگونه تخلفات را به قید فوریت به سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین